Belangrijk:
We ontvangen momenteel zeer grote hoeveelheden e-mails. Je mag er zeker van zijn dat we er hard aan werken om deze zo snel mogelijk te verwerken.
Heb je een vraag over een bestaande bestelling in “Mijn account”? Volg dan onderstaande stappen.
Stap 1. Log hier in op Mijn account
Stap 2. Selecteer het evenement waarover je een vraag hebt.
Stap 3. Klik op “Hulp nodig bij deze order?” en volg de instructies.
Heb je geen bestelling in “Mijn Account” en wil je contact met ons opnemen?
Dan kan je hier een vraag stellen.
Heb je een vraag over een bestaande bestelling, volg dan bovenstaande stappen.
Let's get Social
Like ons op Facebook, deel op Instagram en Twitter met #ticketmasterbelgium, of stuur ons een bericht op Messenger.
Het is niet mogelijk om ons per telefoon te bereiken. Onze medewerkers worden volledig ingezet om alle (aan)vragen via het contactformulier te beantwoorden. We proberen binnen de 24u te antwoorden.