Elk ticket dat door Ticketmaster.be wordt afgeleverd vermeldt de naam die voorkomt in het klantprofiel waarmee de bestelling werd gemaakt. Een bestelling kan meerdere tickets bevatten, maar de naam erop zal steeds dezelfde zijn.
Indien degene die het evenement bijwoont niet de koper van het ticket is, levert dat normaal gezien geen probleem op. Uitzondering wordt gevormd door bepaalde evenementen waarbij uitdrukkelijk bepaald wordt dat de identiteiten overeen dienen te stemmen. Een ander probleem dat zich kan voordoen stelt zich wanneer het bewuste ticket niet gescand kan worden aan de ingang van het evenement. De gebruiker van het ticket zal, om een duplicaat te verkrijgen aan de kassa, de identiteit van de koper dienen te bewijzen.
Wij vestigen er je aandacht op dat duplicaten enkel uitgereikt kunnen worden wanneer de tickets rechtstreeks bij ons werden gekocht. Wanneer tickets via een ander verkoopkanaal of tweedehands werden aangeschaft kan Ticketmaster.be niet meer instaan voor de geldigheid ervan. Voor meer informatie omtrent dit onderwerp raden we je aan ons via dit formulier, ofwel telefonisch te contacteren.