Het beschermen van je tickets heeft onze hoogste prioriteit, dus we hebben Two Factor Authentication (tweefactorauthenticatie) toegevoegd om je Ticketmaster-accountinformatie en bestellingen te beschermen.
Hoe werkt Two Factor Authentication?
Voor bepaalde handelingen in je account gebruiken we Two Factor Authentication door een eenmalige code naar het telefoonnummer te sturen dat gekoppeld is aan je Ticketmaster account. Voer de code in en selecteer Bevestigen.
Verloopt de Two Factor Authentication-code?
Ja, de code vervalt na 20 minuten. Na die tijd moet je een nieuwe code aanvragen.
Kan ik Two Factor Authentication uitschakelen?
Nee, dit is een beveiligingsfunctie om je account te beschermen.
Ik heb de code niet ontvangen of mijn code is verlopen. Wat moet ik doen?
Vraag een nieuwe code aan door te selecteren Vraag een nieuwe code aan. Als je nog steeds problemen hebt, probeer dan de volgende nuttige tips:
- Vernieuw je scherm en voer de code opnieuw in
- Controleer of de modus 'Niet storen' niet is ingeschakeld op je telefoon
- Zet roaming aan en zorg ervoor dat data gedekt is door je plan als je reist
- Herstart het apparaat en laat de code opnieuw naar je sturen
Wat moet ik doen als ik Two Factor Authentication niet kan voltooien?
Neem contact op met Fan Support als je een van deze omstandigheden ervaart:
- Ik heb nooit een code ontvangen, zelfs niet nadat ik een nieuwe heb aangevraagd.
- Ik heb momenteel geen toegang tot het e-mailaccount.
- Ik ben permanent de toegang tot het e-mailaccount verloren (bijv. van baan gewisseld).
- Er is een probleem met de service of de website reageert niet.
- Ik heb het aantal pogingen voor de geselecteerde actie overschreden.