Om je ervaring te verbeteren en schadelijke software tegen te gaan, vragen we je om je telefoonnummer te verifiëren. Deze eenvoudige stap biedt een extra beveiliging die ons helpt om echte, menselijke, fans van bots te onderscheiden.
Hoe werkt het verificatieproces ?
Door gebruik te maken van een mobiel telefoonnummer:
- Wanneer je een account aanmaakt of een telefoonnummer toevoegt aan een bestaand account, vragen we je een nummer door te geven dat smsjes kan ontvangen.
- Soms kan het enkele minuten duren voordat de sms met je eenmalige code op je telefoon aankomt.
- Ga terug naar je verificatiescherm en voer de code in om verder te gaan.
Jouw verificatiecode is uniek. Deze verandert telkens wanneer je een nieuw telefoonnummer verifieert of een nieuwe code aanvraagt.
Ik krijg een foutmelding dat mijn telefoonnummer niet wordt geaccepteerd of ondersteund, maar ik weet dat mijn nummer geldig is. Wat moet ik doen?
Alleen mobiele of vaste telefoonnummers worden geaccepteerd. Andere methoden zoals telefooncellen, semafoons, Google Voice of Voice over Internet Protocol (VoIP) worden niet geaccepteerd of ondersteund. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met ons voor hulp.
Wat moet ik doen als de verificatiecode vervallen is ?
Als je verificatiecode vervallen is, kan je een nieuwe aanvragen door te klikken op Vraag een nieuwe code aan. Onthoud, de verificatie code is uniek en zal elke keer anders zijn wanneer je er één aanvraagt.
Wat moet ik doen als ik geen sms met een verificatiecode ontvang ?
Je kan een nieuwe code vragen via het verificatiescherm. Anders kan je er ook voor kiezen opgebeld te worden om zo een éénmalige code te ontvangen.
Als je toch nog hulp nodig hebt, neem dan contact op met ons.
Ik heb nog geen verificatiecode ontvangen / Ik ondervind problemen met het ingeven van mijn verificatiecode. Wat kan ik doen ?
Probeer de pagina te vernieuwen en geef de code nogmaals in.
Als je toch nog hulp nodig hebt, neem dan contact op met ons.