Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

VERZENDING

Home

Het woord zegt het eigelijk al: een verpakking om je tickets in cadeau te kunnen geven.

Ticketmaster heeft hiervoor een leuke verpakking beschikbaar.

De maat is precies goed voor het inpakken van de tickets.

Voorbeelden van de beschikbare cadeauverpakking is zichtbaar tijdens je bestelling bij de stap 'Aanvullende artikelen'.

 

De cadeauverpakking wordt tegelijk met je tickets verzonden (nog niet ingepakt).

De verpakking is al kant en klaar en het enige wat je hoeft te doen, is de tickets die je wil geven er in doen en dichtvouwen.

De leukste manier om iemand tickets cadeau te geven!

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Nadat u de tickets koos die u wenste te bestellen, komt u terecht in stap twee van het bestelproces.

Deze tussenfase van het bestelproces heet ''aanvullende artikelen.''

Op die pagina kan u namelijk één geschenkverpakkingen aan uw bestelling toevoegen.

Tevens vindt u daar de beschikbare uitvoering van de geschenkverpakking terug.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Voor amper € 1,95 per bestelling stoppen we de mooie verpakking van uw keuze in de enveloppe die ook uw tickets bevat.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

We versturen de geschenkverpakking op hetzelfde ogenblik als uw tickets.

Wanneer u een geschenkverpakking bij uw bestelling voegt, is het uiteraard niet mogelijk om te kiezen voor e-tickets als verzendwijze.

Voor alle info omtrent het tijdstip van verzenden, klik hier.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Heb je gekozen voor e-ticket (print@home)?

Dan ontvang je deze binnen de 24 uur nadat we jouw betaling hebben ontvangen

OPGELET: Koos je voor betaling via overschrijving, hou er dan wel rekening mee dat het tot 3 werkdagen kan duren eer we deze betaling ontvangen, en het dus ook tot drie werkdagen kan duren eer je jouw tickets ontvangt.

Let er zeker ook op dat de e-mail met je tickets niet bij je spam- of junkmail terecht is gekomen.
Je e-tickets zijn eveneens terug te vinden in MIJN ACCOUNT, waar je ze opnieuw kan downloaden en printen.

Heb je gekozen voor verzending per post?

Wij sturen de tickets altijd zo snel mogelijk en binnen 2 weken na de betaling op.
Heb je jouw tickets na 2 weken nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op en vermeld in je bericht alsjeblieft de juiste adres- en betalingsgegevens.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Met een e-ticket (Print@home) kunt u als klant uw tickets zelf afdrukken vanaf elke computer. De tickets kunnen worden afgedrukt zodra de bestelling is bevestigd met een betaling.
Wij kunnen deze optie jammer genoeg niet voor al onze evenementen aanbieden, omdat niet alle zalen over de nodige apparatuur beschikken om deze tickets in ontvangst te nemen.
Deze tickets worden aangemaakt in pdf-formaat en zijn via MIJN ACCOUNT te downloaden.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

De verzendingskosten voor bestellingen dekken de administratiekosten en bedragen € 1,50.
Dit zijn in werkelijkheid de kosten voor het aanmaken, scannen en controleren van de tickets.

Voor fysieke tickets die per post worden verzonden, bedragen de kosten € 2,50 (kosten voor het papier en de enveloppe en verzendingskosten).

Let op: deze kosten worden berekend per bestelling en niet per ticket.
In sommige gevallen zijn de administratiekosten gratis.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Zodra de bestelling bevestigd is door betaling, kan de leveringswijze jammer genoeg niet meer worden gewijzigd.
Als uw bestelling nog niet betaald is en u de leveringswijze wenst te wijzigen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice per telefoon of per mail.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta