Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

TICKETS NIET ONTVANGEN

Home

A) U hebt gekozen voor de leveringswijze “E-ticket”:

  • ga na of het geregistreerde e-mailadres klopt;
  • controleer uw postvak in en de map met ongewenste berichten;
  • controleer de status van de bestelling in uw klantenaccount;
  • neem contact op met onze klantenservice per mail of telefoon. Houd daarbij uw bestelnummer en betalingsgegevens bij de hand.

 

B) U hebt gekozen voor levering per post:

  • ga na of het geregistreerde adres klopt en volledig is;
  • het is mogelijk dat uw tickets verloren zijn geraakt of gestolen zijn tijdens de verzending met de post. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice per mail of telefoon. Houd daarbij uw bestelnummer bij de hand. Onze medewerkers zullen naar een passende oplossing zoeken.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Geen paniek, wij hebben altijd een oplossing klaar. Wij willen u vragen om vóór de dag van het evenement contact op te nemen met onze klantenservice per mail of telefoon.

Houd daarbij uw bestelnummer bij de hand. Onze medewerkers zullen naar een passende oplossing voor uw situatie zoeken.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta