Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

MIJN TICKETS

Home
Geen zorgen.  De tickets die je reeds bestelde voor komende events blijven beschikbaar blijven via je Sherpa account.  Hierbij de link naar de login pagina.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Op verzoek van de organisator staan al onze tickets op naam om fraude te voorkomen en te vermijden dat tickets illegaal worden doorverkocht op de zwarte markt. Voor meer informatie kunt u terecht op de website ILOVEMYTICKET.COM


Op elk ticket dat door Ticketmaster.be wordt afgegeven staat de naam van diegene die de bestelling heeft geplaatst. U kunt meerdere tickets kopen per bestelling, maar de naam blijft dezelfde.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Zodra je bestelling is gevalideerd en betaald, kunnen wij deze jammer genoeg niet meer wijzigen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Tijdens de bestelling krijgt u een waarschuwing dat de gekozen plaatsen niet naast elkaar zijn. Ons systeem kent automatisch altijd de best beschikbare plaatsen (naast elkaar) toe.

Door te bestelling te bevestigen, gaat u echter akkoord met de toegewezen plaatsen en is wijziging achteraf niet meer mogelijk. . In sommige zalen worden de plaatsen genummerd volgens een systeem van even/oneven nummers. Als u geen waarschuwing hebt gekregen bij het plaatsen van de bestelling, zijn uw plaatsen naast elkaar.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Wij raden het niet aan om tickets door te verkopen, maar begrijpen dat het kan gebeuren dat je een ticket te veel hebt en dat dit vervelend kan zijn.
Er bestaan websites om tickets door te verkopen, maar wij kunnen de betrouwbaarheid van deze sites niet garanderen.
De tickets staan op jouw naam en bij problemen (tickets die meerdere keren werden doorverkocht, vervalste tickets...) kan je juridisch worden vervolgd. Het is daarom aanbevolen om tickets enkel door te verkopen aan mensen die je vertrouwt. Zo ben je er zeker van dat er geen strafbare feiten zullen worden gepleegd.
Wij willen je er ook op wijzen dat het bij wet verboden is om tickets duurder te verkopen dan de op het ticket vermelde prijs.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Met een e-ticket (Print@home) kunt u als klant uw tickets zelf afdrukken vanaf elke computer. De tickets kunnen worden afgedrukt zodra de bestelling is bevestigd met een betaling.
Wij kunnen deze optie jammer genoeg niet voor al onze evenementen aanbieden, omdat niet alle zalen over de nodige apparatuur beschikken om deze tickets in ontvangst te nemen.
Deze tickets worden aangemaakt in pdf-formaat en zijn via MIJN ACCOUNT te downloaden.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Dat is geen probleem (tenzij expliciet vermeld voor een specifiek evenement).
Op elk ticket dat door Ticketmaster.be wordt afgegeven staat de naam van diegene van wiens account de bestelling werd geplaatst. U kunt meerdere tickets kopen per bestelling, maar de naam blijft dezelfde.

Let op: wij kunnen u dit enkel garanderen als u uw tickets rechtstreeks op ons platform hebt gekocht. Als het ticket elders werd gekocht of van iemand anders werd overgekocht, kunnen wij de geldigheid van het ticket niet langer garanderen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice per mail of telefoon.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Zodra uw bestelling is gevalideerd en betaald, kunnen wij de bestelling jammer genoeg niet meer wijzigen.
Bij uitstel of overmacht kunt u contact opnemen met onze klantenservice per mail.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Tijdens de bestelling krijgt u een melding om u te waarschuwen dat uw plaatsen niet naast elkaar zijn. Als u plaatsen niet naast elkaar zijn, betekent dat dat u daarmee hebt ingestemd tijdens uw bestelling, ondanks deze waarschuwing. Ons systeem kent automatisch altijd de best beschikbare plaatsen (naast elkaar) toe.

Wij begrijpen echter dat dit vervelend kan zijn en vragen u om contact met ons op te nemen per mail zodat wij kunnen nagaan wat wij voor u kunnen doen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta