Zou je je tickets per post ontvangen?
Wij sturen de tickets altijd zo snel mogelijk en binnen 2 weken na de betaling op. Als je de tickets na 2 weken nog niet in huis hebt, dan horen we dat graag van je. Neem contact met ons op en vermeldt in je bericht alsjeblieft de juiste adresgegevens en de gegevens van de betaling (dit is het DRWP nummer dat op je afschrift staat).
Uitzonderingen zijn Collector Tickets en Tickets op naam. Kijk voor meer informatie onder de betreffende categorie.
Zou je de tickets per e-mail ontvangen? Dan zou je deze binnen 24 uur moeten hebben ontvangen. Het zou kunnen dat de e-mail met de tickets in je spam of junkmail terecht is gekomen. Kan je de tickets hier ook niet vinden? Kijk dan op je account (klik rechts bovenin op ACCOUNT en log in met je e-mail adres en wachtwoord) of je tickets hier staan weergegeven. Als ze hier staan weergegeven, dan kan je ze hier ook downloaden. Heb je je tickets nog steeds niet gevonden? Neem dan contact met ons op en vermeld de gegevens van je betaling in je bericht (dit is het DRWP nummer dat op je afschrift staat).
Let op! Wacht niet te lang! Heb je tickets besteld, houd dan de bovenstaande levertijd in de gaten. Zijn de tickets niet binnen, neem dan direct contact met ons op. Als je korter dan 3 dagen voor het event contact met ons opneemt, kunnen wij je niet beloven dat we genoeg tijd hebben om de tickets alsnog bij je te krijgen. Daarnaast scheelt het een hoop stress als je er op tijd bij bent!