Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

Wat houdt Fan Guarantee in?

Je hebt een bestelling van één of meerdere tickets gemaakt en om een onvoorziene reden kan je die niet langer gebruiken. Welnu, Ticketmaster verbindt er zich toe om over te gaan tot een terugbetaling. Let wel, onderstaand formulier dient enkel om de aanvraag in te dienen. Wissels of upgrades dienen te gebeuren per telefoon. Voor meer info omtrent omruilingen klik hier.

Hoe dien je een terugbetalingsaanvraag in?

Lees eerst aandachtig de bepalingen om te zien of alle voorwaarden zijn vervuld teneinde voor een terugbetaling in aanmerking te komen. Desgevallend, vul het onderstaande formulier correct in en verzend het naar onze administratie door middel van de knop onderaan.

Bepalingen:

  • Iedere aanvraag is definitief en onomkeerbaar
  • De aanvraag moet ons bereiken tenminste 72 uur nadat de bestelling werd gemaakt en betaald EN ten laaste 14 kalenderdagen vóór het evenement waarop de tickets betrekking hebben, plaatsvindt.
  • De terugbetaling kan enkel geschieden op uitdrukkelijke aanvraag van de persoon die de originele bestelling heeft gemaakt en gebeurt nooit op een andere betaalwijze dan deze waarmee de bestelling werd voldaan. Indien de bestelling werd betaald door middel van een overschrijving, dan geldt de Fan Guarantee niet.
  • Verzendkosten worden niet terugbetaald
  • De terugbetaling van aanverwante artikelen wordt niet gedekt door Fan Guarantee. Dit betekent dat de kosten gepaard gaande met onder andere Collector Ticket, annulatieverzekering, parking et cetera, niet worden terugbetaald.
  • Worden evenmin terugbetaald: VIP-tickets, Platinum Tickets, Packages, abonnementen, aanverwante artikelen, tickets uit bestellingen betaald met een overschrijving, tickets aangekocht in een verkooppunt, tickets bekomen in het kader van een promo-actie en tickets verkocht tegen kortingstarief.
  • Een klant kan slechts 1 terugbetalingsaanvraag verrichten per kalendermaand en nooit meer dan drie aanvragen per kalenderjaar; ongeacht het gevolg dat aan de vorige aanvragen werd gegeven.)

Klik hier voor de volledige voorwaarden van Fan Guarantee.

Van harte,

Ticketmaster.

Geef ons alstublieft uw naam zoals deze op de reservering staat vermeld. Andere namen kunnen wellicht verwarring veroorzaken.
Overige informatie
Wissels en upgrades kunnen enkel telefonisch worden uitgevoerd op het nummer 070/222.107* (max 0.30€/minuut)
Powered by inbenta