Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

BETALING

Home

Afhankelijk van de termijn tussen de datum van reservatie en de datum van het evenement, zijn volgende betalingsmogelijkheden beschikbaar :

1.      Overschrijving 
Geen bijkomende kosten
Jouw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt je bestelling geannuleerd.
Jouw tickets worden je toegestuurd zodra we je betaling hebben ontvangen (hou er wel rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren eer we jouw betaling hebben ontvangen en dat het dus ook tot drie werkdagen kan duren eer we jouw tickets toesturen).
Van zodra je bestelling is afgerond krijg je een bevestiging met alle nodige gegevens.

Let op:

  • Op minder dan 10 dagen voor het evenement is betaling via overschrijving niet meer mogelijk. 
  • Er wordt geen overschrijvingsformulier per post verstuurd.  Alle gegevens om de betaling uit te voeren worden via de bevestigingsmail verstuurd.

 
2.      Bancontact/Maestro
Er worden bijkomende kosten aangerekend van 2,10% op het totaalbedrag van je bestelling.
De betaling is snel en veilig (afhankelijk van je bank kunnen de stappen die je moet doorlopen wel verschillen).
Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
 
3.      CreditCard (VISA, American Express & Mastercard)
Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.
De betaling is snel en veilig (afhankelijk van je bank kunnen de stappen die je moet doorlopen wel verschillen)
Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met creditkaart.

4    iDeal.  
Deze mogelijkheid is enkel beschikbaar voor bankkaarten vanuit Nederland
De transactie is veilig en snel.
Deze betaalwijze is enkel beschikbaar op een beperkt aantal evenementen
Er zal een bijkomende kost van €0,5 aangerekend worden op het totaalbedrag van je bestelling.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Om een nieuwe mail te krijgen met de gegevens voor uw betaling, neem je best contact op met onze klantenservice.

Gelieve het formulier zo volledig mogelijk in te vullen zodat we je aanvraag snel kunnen behandelen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Met de mededeling op uw overschrijving kunnen wij de betaling aan de bestelling koppelen. Het is dan ook belangrijk dat u de mededeling correct overneemt, vooral als u de betaling onder een andere naam uitvoert.

Als deze cijfers onjuist zijn of ontbreken, kan uw bestelling niet worden verwerkt en zal ze worden geannuleerd.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als een reservering niet binnen vijf werkdagen is betaald, wordt je bestelling automatisch geannuleerd en worden je tickets opnieuw te koop aangeboden.

Je kan de status van je bestelling controleren door in te loggen op MIJN ACCOUNT. Als de bestelling niet in het overzicht verschijnt, dien je (indien nodig) een nieuwe bestelling te plaatsen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

A) Via overschrijving

  • Geen bijkomende kosten
  • Uw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
  • Uw tickets worden u toegestuurd zodra we uw betaling hebben ontvangen.
  • U krijgt een bevestiging met alle nodige gegevens zodra uw bestelling is afgerond.
  • Let op: het gaat in dit geval om een reservering. Uw bestelling is pas geldig als we uw betaling hebben ontvangen.

Let op: deze betalingswijze is enkel beschikbaar als het evenement over meer dan 7 werkdagen plaatsvindt.
Betaling via overschrijving is jammer genoeg niet mogelijk voor al onze evenementen.

 

B) Met Bancontact/Maestro

  • De betaling is snel en veilig (de stappen die u moet doorlopen kunnen, verschillen al naargelang uw bank).
  • Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
  • Uw plaatsen worden u dezelfde dag (of de volgende dag) toegestuurd.
  • Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.

Deze betalingswijze is jammer genoeg niet beschikbaar voor al onze evenementen.
Let op: deze betalingswijze is ook niet altijd beschikbaar vanuit het buitenland.



C) Met creditcard

  • Wij aanvaarden VISA en Mastercard.
  • De betaling is snel en veilig (de stappen die u moet doorlopen, kunnen verschillen al naargelang uw bank).
  • Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
  • Uw plaatsen worden u dezelfde dag (of de volgende dag) toegestuurd.
  • Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als je via ons call center tickets bestelt, dan ontvang je een bevestigingsmail.

Hiermee kan je de betaling doen via:

  •     Overschrijving
  •     Creditcard (Mastercard, American Express en VISA)
  •     Debitcard (Maestro)
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Er wordt geen overschrijvingsformulier per post verstuurd.  
Alle gegevens om de betaling uit te voeren worden via de bevestigingsmail verstuurd.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

De reserveringskosten (of servicekosten) omvatten de kosten voor de verwerking van uw reservering.
Dit zijn de kosten voor het systeem, de kosten voor de toegangscontrole en de personeelskosten die noodzakelijk zijn om de reservering te kunnen uitvoeren.


Het totaalbedrag van een reservering kan worden opgesplitst in 3 delen:

  • de prijs van het ticket (per ticket)
  • de reserverings-/servicekosten (per ticket - met inbegrip van de reserveringskosten, marketing, kosten voor de zaal, kosten van de organisator, vervoerskosten...)
  • de administratie- en verzendingskosten (per bestelling).
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

De kosten voor de bestelling van e-tickets (verzendingskosten) dekken de administratiekosten en bedragen € 1,50.
Dit zijn in werkelijkheid de kosten voor het aanmaken, scannen en controleren van de tickets.

Voor fysieke tickets die per post worden verzonden, bedragen de kosten € 2,50 (kosten voor het papier en de enveloppe en verzendingskosten).

Let op: deze kosten worden berekend per bestelling en niet per ticket.
In sommige gevallen zijn de administratiekosten gratis.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
  1. Leveringswijze e-ticket:

    a) ga na of het geregistreerde e-mailadres klopt;
    b) controleer je Postvak In en de map met ongewenste berichten;
    c) neem contact op met onze klantenservice per mail of telefoon. Hou daarbij je bestelnummer en betalingsgegevens bij de hand.
     
  2. Leveringswijze per post:

    a) ga na of het geregistreerde adres klopt en volledig is;
    b) het is mogelijk dat je tickets verloren zijn geraakt of gestolen zijn tijdens de verzending met de post. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice per mail of telefoon. Hou daarbij je bestelnummer en betalingsgegevens bij de hand.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Zeker en vast, je kan ook via overschrijving betalen.

  • Geen bijkomende kosten
  • Je plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
  • Je tickets worden opgestuurd van zodra we je betaling hebben ontvangen.
  • Je krijgt een bevestiging met alle nodige gegevens zodra je bestelling is afgerond.

Let op: dit is enkel een reservering, uw bestelling is pas geldig als we uw betaling hebben ontvangen.
Betalen via overschrijving is jammer genoeg niet mogelijk voor al onze evenementen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Opgelet: om eventuele problemen te vermijden is het niet aangeraden om meerdere zoekramen te openen tijdens de bestelling.


Voor je een tweede poging onderneemt om te bestellen, raden we je aan om je bestelgeschiedenis te raadplegen. Indien je daar een nieuwe bestelling aantreft, is alles in orde. Indien je er geen aantreft, raden we je aan de bestelling opnieuw te plaatsen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Om je bestelling toch zo vlot mogelijk te laten behandelen, stuur je ons best een mail waarin je het gebruikte bankrekeningnummer, het betaalde bedrag, de datum van de betaling en het bestelnummer van de bestelling waarvoor de betaling is bedoeld, vermeldt. Deze informatie zal ons in staat stellen de betaling manueel aan de correcte bestelling te koppelen, zodat je je tickets snel kan ontvangen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Indien je na 24 uur nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen neem je best even contact op met onze klantendienst. Dit kan per mail of op het volgende telefoonnummer: +32 070 222 107 (€0.30/minuut)
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Wanneer een evenement minstens twaalf dagen verwijderd is kan je nog per overschrijving betalen. Daarna wordt er geopteerd voor snellere betaalmethoden.


Opgelet: het kan zijn dat voor sommige evenementen de betaling per overschrijving helemaal niet toegestaan is. 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

1. Betaling via overschrijving

•        Geen bijkomende kosten.
•        Uw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
•        Uw tickets worden u toegestuurd zodra we uw betaling hebben ontvangen.
•        U krijgt een bevestiging met alle nodige gegevens zodra uw bestelling is afgerond.
•        Let op: het gaat in dit geval om een reservering. Uw bestelling is pas geldig als we uw betaling hebben ontvangen.

 

Let op: 
         •       Deze betalingswijze is enkel beschikbaar als het evenement over meer dan 10 werkdagen plaatsvindt.
         •       Betalen via overschrijving is jammer genoeg niet mogelijk voor al onze evenementen.

 

2. Met creditcard

•        Wij aanvaarden VISA, American Express en Mastercard.
•        De betaling is snel en veilig (de stappen die u moet doorlopen, kunnen verschillen al naargelang uw bank).
•        Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
•        Uw plaatsen worden u dezelfde dag (of de volgende dag) toegestuurd.
•        Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.


3. iDeal (enkel vanuit Nederland)

•       De transactie is veilig en snel.
•       Deze betaalwijze is enkel beschikbaar op een beperkt aantal evenementen.
•       Er zal een bijkomende kost van €0,5 aangerekend worden op het totaalbedrag van je bestelling.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Vergissen is menselijk! Er kunnen zich twee situaties voordoen:

  1. U hebt niet genoeg betaald.
    Schrijf het resterende bedrag over (met vermelding van dezelfde mededeling). Gelieve ons ook per mail te laten weten dat het resterende bedrag binnen enkele dagen op onze rekening zal staan.

  2. U hebt te veel betaald.
    Normaal gezien stelt ons systeem deze vergissing vast en krijgt onze dienst boekhouding een melding om u het te veel betaalde bedrag terug te betalen. Gelieve ons toch even per mail te waarschuwen zodat wij kunnen nagaan of ons systeem de vergissing inderdaad heeft opgemerkt.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Wij accepteren alleen onze Ticketmaster Gift Card. 
Deze kan je uitsluitend inwisselen bij een online bestelling (dus niet telefonisch).

Onze verkooppunten zijn vrij om te bepalen welke cadeaubonnen ze als betaalmiddel accepteren. Je kunt bij het verkooppunt waar je tickets wilt gaan kopen informeren of, en welke cadeaubonnen, daar worden geaccepteerd. 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta