Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

BETALING

Home
Afhankelijk van de termijn tussen de datum van reservatie en de datum van het evenement, zijn volgende betalingsmogelijkheden beschikbaar :

 

1.      Overschrijving
Geen bijkomende kosten
Jouw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
Jouw tickets worden je toegestuurd zodra we je betaling hebben ontvangen (hou er wel rekening mee dat het tot drie werkdagen kan duren eer we jouw betaling hebben ontvangen en dat het dus ook tot drie werkdagen kan duren eer we jouw tickets toesturen).
Van zodra je bestelling is afgerond krijg je een bevestiging met alle nodige gegevens.


Let op:

§  Op minder dan 10 dagen voor het evenement is betaling via overschrijving niet meer mogelijk. 

§  Er wordt geen overschrijvingsformulier per post verstuurd.  Alle gegevens om de betaling uit te voeren worden via de bevestigingsmail verstuurd.

 

2.      Bancontact/Maestro
Er worden bijkomende kosten aangerekend van 2,10% op het totaalbedrag van je bestelling.

De betaling is snel en veilig (afhankelijk van je bank kunnen de stappen die je moet doorlopen wel verschillen).
Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.

 

3.      CreditCard (VISA & Mastercard)
Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.

De betaling is snel en veilig (afhankelijk van je bank kunnen de stappen die je moet doorlopen wel verschillen)
Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met creditkaart.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Om een nieuwe mail te krijgen met de gegevens voor uw betaling, neem je best contact op met onze klantenservice.

Gelieve het formulier zo volledig mogelijk in te vullen zodat we je aanvraag snel kunnen behandelen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Met de mededeling op uw overschrijving kunnen wij de betaling aan de bestelling koppelen. Het is dan ook belangrijk dat u de mededeling correct overneemt, vooral als u de betaling onder een andere naam uitvoert.

Als deze cijfers onjuist zijn of ontbreken, kan uw bestelling niet worden verwerkt en zal ze worden geannuleerd.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als een reservering niet binnen vijf werkdagen is betaald, wordt je bestelling automatisch geannuleerd en worden je tickets opnieuw te koop aangeboden.

Je kan de status van je bestelling controleren door in te loggen op MIJN ACCOUNT. Als de bestelling niet in het overzicht verschijnt, dien je (indien nodig) een nieuwe bestelling te plaatsen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

A) Via overschrijving

  • Geen bijkomende kosten
  • Uw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
  • Uw tickets worden u toegestuurd zodra we uw betaling hebben ontvangen.
  • U krijgt een bevestiging met alle nodige gegevens zodra uw bestelling is afgerond.
  • Let op: het gaat in dit geval om een reservering. Uw bestelling is pas geldig als we uw betaling hebben ontvangen.

Let op: deze betalingswijze is enkel beschikbaar als het evenement over meer dan 7 werkdagen plaatsvindt.
Betaling via overschrijving is jammer genoeg niet mogelijk voor al onze evenementen.

 

B) Met Bancontact/Maestro

  • De betaling is snel en veilig (de stappen die u moet doorlopen kunnen, verschillen al naargelang uw bank).
  • Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
  • Uw plaatsen worden u dezelfde dag (of de volgende dag) toegestuurd.
  • Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.

Deze betalingswijze is jammer genoeg niet beschikbaar voor al onze evenementen.
Let op: deze betalingswijze is ook niet altijd beschikbaar vanuit het buitenland.



C) Met creditcard

  • Wij aanvaarden VISA en Mastercard.
  • De betaling is snel en veilig (de stappen die u moet doorlopen, kunnen verschillen al naargelang uw bank).
  • Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
  • Uw plaatsen worden u dezelfde dag (of de volgende dag) toegestuurd.
  • Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

A) Via overschrijving

  • Geen bijkomende kosten
  • Uw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
  • Uw tickets worden u toegestuurd zodra we uw betaling hebben ontvangen.
  • U krijgt een bevestiging met alle nodige gegevens zodra uw bestelling is afgerond.
  • Let op: het gaat in dit geval om een reservering. Uw bestelling is pas geldig als we uw betaling hebben ontvangen.

Let op: deze betalingswijze is enkel beschikbaar als het evenement over meer dan 7 werkdagen plaatsvindt.
Betaling via overschrijving is jammer genoeg niet mogelijk voor al onze evenementen.



B) Met creditcard

  • Wij aanvaarden VISA en Mastercard.
  • De betaling is snel en veilig (de stappen die u moet doorlopenkunnen verschillen al naargelang uw bank).
  • Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
  • Uw plaatsen worden u dezelfde dag (of de volgende dag) toegestuurd.
  • Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Nee, als u een bestelling plaatst op onze site, krijgt u automatisch een e-mail om uw bestelling te bevestigen. Daarin vindt u de gegevens voor betaling via overschrijving: bedrag – begunstigde – mededeling.
Wij sturen ons overschrijvingsformulier nooit per post op.
Als u deze mail per ongeluk wist, kunt u hem opnieuw laten verzenden door contact op te nemen met onze klantenservice per mail of telefoon.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

De reserveringskosten (of servicekosten) omvatten de kosten voor de verwerking van uw reservering.
Dit zijn de kosten voor het systeem, de kosten voor de toegangscontrole en de personeelskosten die noodzakelijk zijn om de reservering te kunnen uitvoeren.


Het totaalbedrag van een reservering kan worden opgesplitst in 3 delen:

  • de prijs van het ticket (per ticket)
  • de reserverings-/servicekosten (per ticket - met inbegrip van de reserveringskosten, marketing, kosten voor de zaal, kosten van de organisator, vervoerskosten...)
  • de administratie- en verzendingskosten (per bestelling).
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

De kosten voor de bestelling van e-tickets (verzendingskosten) dekken de administratiekosten en bedragen € 1,50.
Dit zijn in werkelijkheid de kosten voor het aanmaken, scannen en controleren van de tickets.

Voor fysieke tickets die per post worden verzonden, bedragen de kosten € 2,50 (kosten voor het papier en de enveloppe en verzendingskosten).

Let op: deze kosten worden berekend per bestelling en niet per ticket.
In sommige gevallen zijn de administratiekosten gratis.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
  1. Leveringswijze e-ticket:

    a) ga na of het geregistreerde e-mailadres klopt;
    b) controleer je Postvak In en de map met ongewenste berichten;
    c) neem contact op met onze klantenservice per mail of telefoon. Hou daarbij je bestelnummer en betalingsgegevens bij de hand.
     
  2. Leveringswijze per post:

    a) ga na of het geregistreerde adres klopt en volledig is;
    b) het is mogelijk dat je tickets verloren zijn geraakt of gestolen zijn tijdens de verzending met de post. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice per mail of telefoon. Hou daarbij je bestelnummer en betalingsgegevens bij de hand.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Zeker en vast, je kan ook via overschrijving betalen.

  • Geen bijkomende kosten
  • Je plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
  • Je tickets worden opgestuurd van zodra we je betaling hebben ontvangen.
  • Je krijgt een bevestiging met alle nodige gegevens zodra je bestelling is afgerond.

Let op: dit is enkel een reservering, uw bestelling is pas geldig als we uw betaling hebben ontvangen.
Betalen via overschrijving is jammer genoeg niet mogelijk voor al onze evenementen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Neem contact op met uw bank om na te gaan of alles in orde is met uw creditcard. Als alles in orde lijkt te zijn, kunt u nog een keer proberen om uw bestelling te plaatsen.

Let op: voor betalingen met creditcard maken wij gebruik van 3D-secure (met kaartlezer).

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Om er zeker van te zijn dat uw bestelling correct wordt verwerkt, dient u alle gegevens correct in te vullen (bedrag, adres, gestructureerde mededeling).
De gestructureerde mededeling is een code van 9 of 10 cijfers die rechtstreeks gekoppeld is aan de betaling van uw bestelling. Als deze cijfers onjuist zijn of ontbreken, kan uw bestelling niet worden verwerkt en zal ze worden geannuleerd.

Als u de mededeling bent vergeten bij het betalen, kan u contact opnemen met onze klantenservice. Gelieve het formulier zo compleet mogelijk in te vullen, zodat wij uw aanvraag snel kunnen behandelen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Ja. Wij versturen momenteel geen bevestiging als uw betaling is aangekomen.
Wij stellen alles in het werk om u in de toekomst wel een bevestiging te kunnen sturen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Aangezien het enkele werkdagen kan duren voordat het geld is overgeschreven van de ene bank naar de andere, kunnen wij deze optie niet aanbieden voor evenementen die heel binnenkort plaatsvinden.

Deze optie is beschikbaar tot 7 dagen voor de dag van het evenement.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

A) Betaling via overschrijving

  • Geen bijkomende kosten
  • Uw plaatsen blijven gedurende vijf werkdagen gereserveerd. Daarna wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
  • Uw tickets worden u toegestuurd zodra we uw betaling hebben ontvangen.
  • U krijgt een bevestiging met alle nodige gegevens zodra uw bestelling is afgerond.
  • Let op: het gaat in dit geval om een reservering. Uw bestelling is pas geldig als we uw betaling hebben ontvangen.

Let op: deze betalingswijze is enkel beschikbaar als het evenement over meer dan 7 werkdagen plaatsvindt.
Betalen via overschrijving is jammer genoeg niet mogelijk voor al onze evenementen.

B) Met creditcard

  • Wij aanvaarden VISA en Mastercard.
  • De betaling is snel en veilig (de stappen die u moet doorlopen, kunnen verschillen al naargelang uw bank).
  • Voor een optimale beveiliging maken wij gebruik van 3D-Secure voor alle betalingen met debetkaart.
  • Uw plaatsen worden u dezelfde dag (of de volgende dag) toegestuurd.
  • Er worden bijkomende kosten berekend van 2,10% op het totaalbedrag van uw bestelling.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Vergissen is menselijk! Er kunnen zich twee situaties voordoen:

  1. U hebt niet genoeg betaald.
    Schrijf het resterende bedrag over (met vermelding van dezelfde mededeling). Gelieve ons ook per mail te laten weten dat het resterende bedrag binnen enkele dagen op onze rekening zal staan.

  2. U hebt te veel betaald.
    Normaal gezien stelt ons systeem deze vergissing vast en krijgt onze dienst boekhouding een melding om u het te veel betaalde bedrag terug te betalen. Gelieve ons toch even per mail te waarschuwen zodat wij kunnen nagaan of ons systeem de vergissing inderdaad heeft opgemerkt.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Wij accepteren alleen onze Ticketmaster Gift Card. 
Deze kan je uitsluitend inwisselen bij een online bestelling (dus niet telefonisch).

Onze verkooppunten zijn vrij om te bepalen welke cadeaubonnen ze als betaalmiddel accepteren. Je kunt bij het verkooppunt waar je tickets wilt gaan kopen informeren of, en welke cadeaubonnen, daar worden geaccepteerd. 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta