Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

ANNULATIE

Home
Zodra uw bestelling is gevalideerd en betaald, kunnen wij de bestelling jammer genoeg niet meer annuleren.
Bij uitstel, annulering of overmacht kunt u contact opnemen met onze klantenservice per mail.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Zodra uw bestelling is gevalideerd en betaald, kunnen wij de bestelling jammer genoeg niet meer wijzigen.
Bij uitstel, annulering of overmacht kunt u contact opnemen met onze klantenservice per mail.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Om een bestelling te annuleren die nog niet is betaald, kunt u ons een e-mail sturen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Ticketmaster werkt in opdracht van een organisator en kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van uitstel of annulering.

Zodra wij de officiële aankondiging ontvangen dat het evenement wordt uitgesteld/geannuleerd, brengen wij onze klanten hiervan per mail op de hoogte. Het is dan ook van essentieel belang dat je bij het aanmaken van jouw account een correct e-mailadres doorgeeft dat daadwerkelijk in gebruik is.
Bij uitstel krijgt u gewoonlijk de keuze om het evenement op een andere datum bij te wonen of om uw bestelling te laten terugbetalen (al naargelang de voorwaarden voor uitstel van de verantwoordelijke organisator van het evenement).
Bij annulering wordt voorgesteld om uw bestelling terug te betalen.
De stappen die u daarvoor moet doorlopen, worden uitgelegd in de desbetreffende e-mails.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Ticketmaster werkt in opdracht van een organisator en kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van uitstel of annulering.

Zodra wij de officiële aankondiging ontvangen dat het evenement wordt uitgesteld/geannuleerd, brengen wij ons klanten hiervan per mail op de hoogte. Het is dan ook van essentieel belang dat u een correct e-mailadres dat daadwerkelijk in gebruik is doorgeeft bij het aanmaken van uw account.
Bij uitstel krijgt u gewoonlijk de keuze om het evenement op een andere datum bij te wonen of om uw bestelling te laten terugbetalen (al naargelang de voorwaarden voor uitstel van de verantwoordelijke organisator van het evenement).
Bij annulering wordt voorgesteld om uw bestelling terug te betalen.
De stappen die u daarvoor moet doorlopen, worden uitgelegd in de desbetreffende e-mails.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Onze medewerkers zijn verplicht om een klantendossier aan te maken met uw gegevens, zodat wij in zulke gevallen contact met u kunnen opnemen.
Als u al een account hebt bij Ticketmaster.be, kunt u dat aan onze medewerker laten weten bij uw bestelling. Zo hoeft u niet te schakelen tussen verschillende accounts.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta