Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

ACCOUNT

Home

 

Zo maak je snel een Ticketmaster account:

•        Klik op “Account

•        Klik op “Registreer je nu” 

•        Vul de verplichte velden in (Gelieve een correct e-mailadres op te geven dat jeregelmatig gebruikt. Bij annulering of uitstel wordt een e-mail naar het adres in jouw account gestuurd)


•        Wens je onze nieuwsbrief niet te ontvangen, vink dan het vakje uit "Ja, ik wens de nieuwsbrief van Ticketmaster samen met andere informatie over komende evenementen en speciale aanbiedingen...."

•        Klik op “Aanvaarden en doorgaan

Gefeliciteerd, jouw account werd aangemaakt. Je kan nu tickets reserveren, een overzicht van jouw bestellingen bekijken, e-tickets afdrukken en jouw profiel wijzigen.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Weet je zeker dat je je af wilt melden voor onze nieuwsbrief? Hiermee ben je altijd op de hoogte van het laatste ticketnieuws!

Als je geen twijfels hebt, dan kan je je afmelden via je Ticketmaster account. Dit doe je als volgt:
 

  1. Klik rechts bovenin op Account
  2. Log in met het e-mailadres waarmee je jouw account hebt aangemaakt. 
  3. Kies Nieuwsbrief beheren
  4. Verwijder het vinkje naast Nieuwsbrief.
  5. Klik op Bewerk mijn voorkeur
     

Het kan maximaal 72 uur duren voordat deze aanpassing verwerkt is.

Heb je al spijt van je uitschrijving? Herhaal de bovenstaande stappen en zet weer een vinkje bij Nieuwsbrief!

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

1. Als je bent verhuisd en jouw tickets zijn nog niet met de post verzonden, kan je jouw adres aanpassen in jouw account, onder het tabblad adres bewerken.

 

2. Als je bent verhuisd en jouw tickets zijn al met de post verzonden, kan je contact opnemen met onze klantenservice door dit formulier in te vullen of telefonisch via 070 222 107 (€0.3/min).

 

3. Als je bent verhuisd en je hebt voor e-tickets gekozen, kan je jouw adres aanpassen in jouw account, onder het tabblad adres bewerken. Je hoeft jouw tickets niet opnieuw af te drukken

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

1. Als je bent verhuisd en jouw tickets zijn nog niet met de post verzonden, kan je jouw adres aanpassen in jouw account, onder het tabblad adres bewerken.

 

2. Als je bent verhuisd en jouw tickets zijn al met de post verzonden, kan je contact opnemen met onze klantenservice door dit formulier in te vullen of telefonisch via 070 222 107 (€0.3/min).

 

3. Als je bent verhuisd en je hebt voor e-tickets gekozen, kan je jouw adres aanpassen in jouw account, onder het tabblad adres bewerken. Je hoeft jouw tickets niet opnieuw af te drukken

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Geen paniek, om een nieuw wachtwoord te krijgen, hoef je enkel naar Mijn account te gaan.

Klik op inloggen en vervolgens op de link Wachtwoord vergeten? 

Vervolgens krijg je per e-mail een tijdelijk standaardwachtwoord toegestuurd. Met dit wachtwoord kan je opnieuw inloggen.

Let op! Om veiligheidsredenen is dit tijdelijk wachtwoord slechts 30 minuten geldig.

Je kan het wachtwoord vervolgens wijzigen in jouw account, onder het tabblad Profiel bewerken.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Jammer genoeg zijn de accounts nog niet gekoppeld tussen de verschillende landen, maar we zijn ermee bezig ;)

Als je tickets wil reserveren bij één van onze internationale collega's, zal je een nieuwe account moeten aanmaken.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Jammer genoeg zijn de accounts nog niet gekoppeld tussen de verschillende landen, maar we zijn ermee bezig ;)

Als je tickets wil reserveren op Ticketmaster.be, zal je een nieuwe account moeten aanmaken.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

In jouw account kan je jouw bestellingen bekijken, jouw tickets printen,etc.

Jouw gegevens (leveringsadres enz.) worden bewaard, zodat je dit niet bij elke bestelling opnieuw hoeft in te vullen.

En dankzij de gegevens in jouw account kunnen we je ook op de hoogte brengen van een eventuele annulering of uitstel van een evenement.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta